روحانی؛ دست و پا زدن برای کوچک جلوه دادن قیام! و دو کلیپ کوتاه



🔶 تحلیل فوری روز-مجاهد
🔸24دی96
🔹 روحانی؛ دست و پا زدن برای کوچک جلوه دادن قیام!
ساعتی پیش آخوند روحانی به صحنه آمد و در بخشی از صحبتهایش تلاش کرد با حقه‌بازی آخوندی، قیام مردم ایران را که ارکان نظام ولایت را لرزانده، در حد عده‌یی که «چهار تا شیشه را می‌شکنند و چهار فروشگاه را غارت می‌کنند» کوچک جلوه داده و بگوید: «اعتراضاتی بود و تمام شد!».
حال سؤال اینجاست:
اگر قیام در حد شکستن چند شیشه بود، چه نیازی است که ۱۹دی خامنه‌ای آنطور سراسیمه به صحنه آمده و برای نخستین‌بار با زبونی بگوید: «من هم مسئول هستم!» ؟ چه نیازی بود که هر روز رسانه‌های حکومتی از توطئه جهانی! و دستهای پنهان، برای براندازی نظام صحبت کنند؟ و چه نیازی بود که امروز خود روحانی به صحنه آمده، درباره‌ی قیام صحبت کند؟
البته دم خروس در صحبتهای امروز روحانی بیرون زد؛ آنجا که پس از تلاش برای کوچک جلوه دادن قیام، مجبور شد با زبان بی‌زبانی، به شعارهای محوری قیام، یعنی «مرگ بر خامنه‌ای-مرگ بر روحانی» اشاره کرده و بگوید: «اگر خدای ناکرده روزی ارزشهای دینی! (ولایت‌فقیه) در نزد جوانان کمرنگ شد، ما مقصریم!».
بله، واقعیت این است که بیش از همه، خامنه‌ای و روحانی خروش مرگ تمامی نظامشان را در قیام مردم ایران شنیده‌اند؛ ازاینرو مجبورند برای روحیه دادن به نیروهای در حال ریزش نظام، اینگونه صورت رنگ پریده نظام را، با سیلی سرخ کنند!
اما از روز ۷دی، با قیام سراسری، برگی در ایران ورق خورد که ارابه‌ی پوسیده‌ی نظام ولایت را، شتابان به سوی پرتگاه سرنگونی به پیش می‌برد و شرایط هیچ‌گاه به پیش از ۷دی برنخواهد گشت!
#تحلیلـروز
@mojahedin_org
این ویدیوی مختصر با ببینید خوب است
ويدئو رسیده از دومین روز اعتصاب کارگران هفت تپه خوزستان
- تظاهرات سراسرى به اشكال مختلف ادامه دارد.

#پای_حرفمون_تاسقوط شب_ میمونیم
📣📣موزيک ويديوجدید دیدنی
🎼🎥  «طلوع الماس» 
با ستاره از رويش سحر  مى خونيم 
ما پر از باوريم، ارتشى از تندريم  
شب شكن، بى هراس، پُردل و جنگاوريم

Comments

Popular posts from this blog

ترانه‌ای از دلنیا رزازی(دڵنیا رەزازی)وفیلمی بسیار تکاندهنده از لحظه وقوع زلزله کرمانشاه

بسیار زیباست دنیا را از یک زاویه ی دیگر ببینیم!!!