هوشیار باشیم که هر ماری را آخوندها پهن کنند با هوشیاری جمع کنیم



#ارسالی  از دوستان بگو آزادی

🔶 دکتر جوزف گوبلز وزیر تبلیغات حکومت نازی که سهم زیادی در قدرت گرفتن هیتلر داشت می‌گفت: وقتی یک حکومت دچار ضعف مدیریتی و فساد و ناکارآمدی و فلاکت اقتصادی شود و  نتواند نیازهای ابتدایی مردمش از قبیل نان،کار،رفاه،امنیت،اعتبار و آسایش‌شان  را تامین کند، با موجی از نارضایتی و خشم و اعتراض عمومی مواجه می‌شود و کشور به سوی انقلاب و سقوط حکومت پیش می‌رود..

در چنین حالتی حکومت باید اذهان عمومی را به سوی یک موضوع "فرعی اما بزرگ" منحرف کند...
باید وارد یک جنگ شود
حکومت باید برای ملت دشمن بتراشد. دشمنان خارجی، دشمنان داخلی..
اگر دشمن واقعی پیدا نشد حتی دشمن خیالی...
باید دائما از توطئه‌ها گفت از نقشه‌هایی که دشمنان برای ما می‌کشند...
باید از هر فرصتی و هر حادثه‌ای برای راه انداختن یک جنگ تبلیغاتی استفاده کرد. باید دائما درگیر بود؛ درگیر جنگ، درگیر تبلیغات علیه همسایگان، علیه کشورهای قدرتمند، علیه سازمان‌های جهانی... باید بحران ساخت.
رمز موفقیت و ماندگاری حکومت‌های ضعیف در وضعیت جنگی و بحران‌هاست.

در جنگ‌ها و بحران‌ها است که مردم بدبختی‌های مالی و شغلی و شخصی و معیشتی‌شان را فراموش می‌کنند و با حکومت همدل می‌شوند و این بهترین فرصت برای سرکوب منتقدان داخلی است. کشور که آرام شود، مردم طلب‌کار حکومت می‌شوند. باید کشور را دائما در حالت جنگی نگه داشت. باید کاری کرد که مردم وقتی به هم می رسند، دائما از جنگ و از دشمن بگویند...

۱۰دی‌ ۱۳۹۶

#قیام_ایران
در این سالیان این آخوندها با شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم و جنگ عراق و بعد هم سوریه و فلسطین و یمن عراق و امثالهم مردم ما را مشغول کرد و هرروز اموال مردم و کشور را غارت و در حسابهای شخصی خودشان در کشورهای مختلف ریختند و برای مردم ما چیزی جز بدبختی و فقر و محنت باقی نگذاشتند و امروز باید حساب پس بدهند.
در این مقطع زمانی که قیام مردم ما شکل گرفته هر چه بیشتر باید هوشیار باشیم که هر ماری را آخوندها پهن کنند با هوشیاری جمع کنیم و نگذاریم که این حرام لقمه ها باز هم به این حکومت ننگین و پر از کثافت خودشان ادامه دهند.و شک نیاید کرد که این آخوندها مارها و فتنه هایی در زیر عمامه هایشان دارند که یک طوری این قیام را به شکست بکشانند که مستلزم هوشیاری همگانی است.
nv

Comments

Popular posts from this blog

ترانه‌ای از دلنیا رزازی(دڵنیا رەزازی)وفیلمی بسیار تکاندهنده از لحظه وقوع زلزله کرمانشاه

بسیار زیباست دنیا را از یک زاویه ی دیگر ببینیم!!!