آمریکا سیاست تغییر در ایران را اجرایی میکند

آمریکا سیاست تغییر در ایران را اجرایی میکند
 جنگ احتمالی در خاورمیانه
     افزایش نیروهای آمریکایی درسوریه با همین هدفه؟
این کلیپ سخنرانی ترامپ است که اهدافش از این موضع را بیان می کند با ترجمه فارسی است جرم و منایت های حاکمان ایران و تروریس و بی سبابطی و انواع هرج و مرجی را که در منطقه بوجود آورده را توضیح می دهد و .....


رویترز: پنتاگون بزودی تعداد سربازان آمریکایی حاضر در سوریه را اعلام می‌کند
به گزارش رویترز، در حالی که ارتش آمریکا کاهش تعداد سربازان حاضر در سوریه در سیستم حسابداری سربازان را تائید کرده، دو مقام آمریکایی اعلام کردند در روزهای آینده پنتاگون رقم دقیق سربازان آمریکایی حاضر در سوریه را دو هزار نفر اعلام خواهد کرد.
پیش از این ارتش آمریکا تعداد سربازان آمریکایی که در سوریه مشغول حمایت از نیروهای دموکراتیک کرد و مبارزان عرب در برابر داعش هستند را حدود ۵۰۰ نفر اعلام کرده بود.
دو مقام آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود اما اعلام کرده اند پنتاگون به احتمال زیاد در چند روز آینده رقم واقعی سربازان حاضر در سوریه را که بیش از دو هزار نفر است اعلام خواهد کرد.
سیستم حسابداری مشهور به «اف ام ال» در زمان ریاست جمهوری پرزیدنت اوباما و برای کنترل ارتش در عراق و سوریه به وجود آمده است. اعداد رسمی ثبت شده در سیستم اف ام ال حکایت از حضور ۵۰۳ آمریکایی در سوریه و ۵۲۶۲ نفر در عراق دارد.
مقامات پنتاگون اما در محافل خصوصی اذعان کرده اند که هر دو رقم بیش از اعداد رسمی ثبت شده است.

صجبت های گینگیریچ مشاور رئیس جمهور آمریکا در این رابطه خوب است

Comments

Popular posts from this blog

ترانه‌ای از دلنیا رزازی(دڵنیا رەزازی)وفیلمی بسیار تکاندهنده از لحظه وقوع زلزله کرمانشاه

بسیار زیباست دنیا را از یک زاویه ی دیگر ببینیم!!!