عکسهای تعدادی از جانباختگان زلزله کرمانشاه آبان ۹۶ براستی چرا ؟زلزله قضا و قدر است !!!!!

عکسهای تعدادی از جانباختگان زلزله کرمانشاه آبان ۹۶ براستی چرا ؟زلزله ثضا و قدر است؟ !!!!! با تسلیت به بازماندگان و خانواده‌های داغدار

بجای اینکه این حوادث را به قضا وقدر و خواست خدا و معصیت و امثالهم ربط بدهیم بیاید با موضوعات جامعه امان واقعی نگاه کنیم همین دیروز در استرالیا زلزله ۷ و ۲ ریشتر آمد یک شیشه خانه ای هم نشکست.تازه بقول آخوندهای ما آنها مسلمان هم نیستند و به خداو اسلام و این چیزها هم اعتقادی ندارند پس با اعتقادات خودما باید بگوییم خدا با آنها بوده و خدا آنها را خیلی دوست داشته.
آخوندهای ما از اول هر موضوعی را به نوعی رنگ ولعاب مذهبی می دهند که کسی جرعت نکند آنها را و حاکمیت را زیر علامت سوال ببرد،مثلا می گویند معصیت که می کنید این بلا ها نازل می شود دیگه نمیگه پولهای این مملکت را کجا خرج کرده و به کشور و مردم کاری نداشته و بعد مردم بی پناه مانده در مقابل حوادث از پای در می آیند ای تف بر این فرهنگ آخوند ساخته که همه چیز را خراب کرده و کشور را رو به نابودی برده است.
از ابتدای مشخص بوده که ایران روی خظ زلزله است کمی ضعیف تر از ژاپن ولی بالاخره روی خط زلزله است هیچ کدام از این حکومتها چه شاهی آن و چه آخوندها هیچ کدام برای این موضوع حیاتی هیچ کاری و طرحی را نرفته اند،همین موضوع کرمانشاه تا یک ماه دیگر سر زبانهاست و بعد فراموش می شود وبعد از مدتی یک استان دیگر نوبتش فرا میرسد و باز روز از نو و زیر آوار از نو گویا مردم ما بایستی هرازگاهی این بدبختی ها و مصیبت ها را باید تحمل کنند تاره این یکی از مصیبت های مردم ماست هزاران موضوع دیگر هم هست که این آخوندهای دزد و حرام لقمه و جنایت کار به آنها نپرداخته اند.
و اساسا اینها اهل این کارها نیستند باید که سرنگون شده یک حکومتی بر مبنای آرای مردم شکل بگیرد.






Comments

Popular posts from this blog

ترانه‌ای از دلنیا رزازی(دڵنیا رەزازی)وفیلمی بسیار تکاندهنده از لحظه وقوع زلزله کرمانشاه

بسیار زیباست دنیا را از یک زاویه ی دیگر ببینیم!!!